elingua

Denní pomaturitní studium

Školní rok 2020/2021

+420 605 464 801

 
Přejete si zasílat novinky školy?
 

 Souhlasím se zpracováním osobních údajů v souladu s nařízením EU 2016/679 GDPR, dle Zásad ochrany osobních údajů
 

Certifikace

logo-AJŠA

logo-ESOL

Reference
 

 

DomůInformace o podmínkách nástupu ke studiu

Informace o podmínkách nástupu ke studiu

Máte zájem o denní pomaturitní studium cizího jazyka? Pak Vám doporučujeme, abyste si pozorně přečetli následující informace.

 

Jak se přihlásit

Vyplňte a odešlete on-line přihlášku ke studiu.

U angličtiny je možnost přihlášení pro různé úrovně (kromě úplných začátečníků). Na základě výsledku písemného rozřazovacího testu bude uchazeč umístěn do skupiny pro danou úroveň pokročilosti (při průměrném počtu 18 studentů v každé skupině).

Po odeslání on-line přihlášky automaticky obdržíte na Vaši e-mailovou adresu potvrzení o tom, že Vaše přihláška byla přijata, a pozvánku k písemnému zařazovacímu testu v termínu dle Vašeho výběru.

 

Podmínky pro nástup ke studiu

Uchazeči o studium hradí v den zařazovacího testu v hotovosti 1. splátku školného ve výši 7 000 Kč (AJ). Uvedená výše 1.splátky platí při podání přihlášky od 30.4.2020. Je možná také platba kartou anebo bankovním převodem na účet školy (E-LINGUA Profi s.r.o.) - jako variabilní symbol uveďte, prosím, ID Vaší přihlášky. Škola Vás nejpozději týden po absolvování testu bude e-mailem informovat o jeho výsledku. Zájemci o angličtinu se dozvědí své zařazení při zahájení studia. Praktické pokyny k nástupu obdržíte e-mailem koncem srpna 2020.

 

Nejpozději v den nástupu ke studiu předložíte v kanceláři školy Vaše maturitní vysvědčení (týká se studentů, kteří odmaturovali v tomto kalendářním roce). Řádným studentem školy se stáváte po podepsání Smlouvy o studiu, kterou obdržíte elektronicky na základě Vaší přihlášky.

 

Storno podmínky

V případě, že škola kurz zruší, uchazeči se vrací 100% složené částky. Rovněž 100% složené částky se vrací při stornu přihlášky pouze z důvodu přijetí na VŠ/VOŠ, nejpozději však do 31.srpna 2020. Uchazeč v tomto případě musí škole předložit originál dokladu o přijetí na VŠ/VOŠ.

 

Od 1. do 15.září 2020 si škola v případě zrušení přihlášky z důvodu přijetí na VŠ/VOŠ účtuje storno poplatek ve výši 20% z celkové výše školného. Po 15.září 2020 se složená částka nevrací.

 

Škola si vyhrazuje právo zrušit kurz, pokud se nepřihlásí dostatek uchazečů.

 


nahorutisk stránky
 

ADRESA
A KONTAKT
   

ADRESA

nám. T. G. Masaryka 2433
760 01 Zlín

 

EMAIL

info@elingua.cz

 

TELEFON

+420 577 222 067

 
 
 

Naše služby

Jednoleté denní pomaturitní studium

Kurzy pro veřejnost

Programy pro děti a mládež

Firemní kurzy

Jednodenní semináře a workshopy

Individuální vyuka a malé skupiny

Překlady a tlumočení

Pro veřejnost

O škole

Challenge / Newsletter Lingua

Napsali o nás

Reference

Fotogalerie

Videoprezentace

Kariéra - Jobs

Napsali o nás

Pro studenty

Bonusy pro studenty JŠ Lingua Zlín

Zařazovací testy

Souhrn kurzů a služeb

Proč studovat v JŠ Lingua Zlín

Principy výuky v JŠ Lingua Zlín

Kodex kvality

Vaše dotazy

Spojení

Kontakty

Lingua Zlín na Facebooku

Obchodní podmínky